EntertainmentUsher, protagonistul show-ului Super Bowl 2024

Usher, protagonistul show-ului Super Bowl 2024

Meciul va avea loc pe Allegiant Stadium din Las Vegas, pe 11 februarie 2024, fiind difuzat de CBS.

Usher va fi cap de afiș al spectacolului din pauza Super Bowl 2024, finala Ligii Naționale de Fotbal american, au anunțat Apple Music, NFL și Roc Nation.

CE SPUNE USHER

“Este o onoare să bifez în sfârșit o reprezentație la Super Bowl de pe lista mea de dorințe. Abia aștept să aduc lumii un spectacol diferit de tot ce au mai văzut de la mine până acum”, a spus Usher. “Mulțumesc fanilor și tuturor celor care au făcut posibilă această oportunitate. Ne vedem foarte curând”.

UN SHOW CE VA FACE ISTORIE

“Usher este un reper, iar muzica lui a lăsat o amprentă de neșters în peisajul cultural de-a lungul carierei sale. Nu am putea fi mai entuziasmați să îl avem ca headliner al Apple Music Super Bowl Halftime Show din acest an”, a declarat Seth Dudowsky, Head of Music NFL. “Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu Usher, Roc Nation și Apple Music pentru a le oferi fanilor un alt Halftime Show pentru cărțile de istorie”.

USHER, ARTIST DE GRAMMY

Usher, născut în 1978, în Dallas, a devenit cunoscut odată cu albumul ”My Way”, apărut în 1997. Este cunoscut pentru single-uri ca ”U Remind Me”, ”Love in this Club” și ”Superstar”. A fost de 23 de ori nominalizat la premiile Grammy și a câștigat opt trofee. Este și producător muzical, iar în 1999 a înființat Fundația New Look, care este dedicată îmbunătățirii vieților tinerilor defavorizați.

PREDECESORI LA SUPER BOWL

Usher o urmează pe Rihanna, care a cântat la spectacolul din pauza ediției din 2023 – în timp ce era însărcinată – și colectivului de vedete din 2022 format din Dr. Dre, Kendrick Lamar, Mary J. Blige, Snoop Dogg, Eminem și 50 Cent.

Anterior au cântat artişti ca Beyoncé, Madonna, Coldplay, Katy Perry, U2, Lady Gaga, Michael Jackson, Jennifer Lopez, Shakira şi The Weeknd.

CEL MAI PROFITABIL SHOW

Super Bowl Halftime Show este unul dintre cele mai așteptate evenimente muzicale ale anului. Și unul dintre cele mai urmărite. Întreaga finală înregistrează anual în jur de 100 de milioane de telespectatori, astfel că și costurile pentru publicitate sunt pe măsură – aproximativ 6,5 milioane de dolari pentru 30 de secunde.

Articole similare