PERSON-A a fost înființat în 2023, născut dintr-o viziune cinematografică, și își propune să cuprindă esența eleganței contemporane, dar în același timp să ofere o imagine dezirabilă și puternică.
PERSON-A. SIMBIOZĂ. CONEXIUNE
“Persona poate fi definită ca o mască, o imagine publică a personalității cuiva, un rol social pe care îl adoptă cineva sau pur și simplu un personaj fictiv. Însă PERSON-A este o simbioză între noi înșine și imaginea pe care vrem s-o arătăm celorlalți. Având în minte această idee de dualitate (alb/negru, masculin/feminin, noi înșine/percepția celor din jur despre noi), cel mai important ingredient din ADN-ul brandului este conexiunea, adică să punem mereu împreună aceste caracteristici”, spune Andreea Lazăr, fondatoarea PERSON-A.
PRIMA COLECȚIE
Prima colecție a brandului este ”ORIGINS”, disponibilă pe www.person-a.com și cuprinde 44 de piese vestimentare – cămăși, pantaloni, rochii, sacouri și paltoane.
CE SPUNE DESIGNERUL PERSON-A
“Colecția ORIGINS înglobează esența brandului PERSON-A și îmbină detalii din moda anilor 40’ și 50’ cu forme geometrice și linii arhitecturale. De asemenea, colecția are în componență volume ce pun în evidență silueta, culori neutre și detalii care accentuează pasiunea noastră pentru arta croiului, cum ar fi cusăturile realizate manual și integrarea accesoriilor premium”, explică Daniel Gavrilă, designer PERSON-A.
MATERIALE FOLOSITE
PERSON-A se bazează pe croiuri desăvârșite și materiale naturale – lână, mătase, poplin. Proiectate în propriul atelier de design din București, toate produsele PERSON-A au la bază țesături la cele mai înalte standarde din industrie, care provin din Italia, Franța, Grecia și Spania.
MISIUNEA BRANDULUI PERSON-A
Misiunea brandului PERSON-A este să producă articole vestimentare în număr limitat, construind un stil care transcende tendințele trecătoare.