Cu o experiență de 5 ani în domeniul aranjamentelor florale, artista Iulia Burunciuc împreună cu alte două pasionate de acest tip de design, Iuliana Dima și Natasha Davis, au lansat în 2022 brandul Laliaflower / Arta Florii. “Make flowers, not War” este deviza lor.
CONCEPTUL LALIAFLOWER
Conceptul brandului de design floral se concentrează pe unicitate și melanj, prin asocierea celor mai inedite elemente naturale: de la mușchi de copac, crengi, frunze, plante marine, stuf cu materiale brutale precum cimentul sau piatra.
POVESTEA LALIAFLOWER
“Laliaflower este un omagiu adus aranjamentelor florale din secolul XX, când designul floral a devenit o formă de artă și totodată o componentă importantă a vieții private. Iubim natura și felul în care aceasta se transformă în fiecare anotimp. Iar uneori ne place să prelungim amintirile unei vacanțe de vară prin aranjamente care să dureze până la prima zăpadă sau să facem o magie și sărbătorile de iarnă să se termine când înflorește liliacul.” declară Iulia Burunciuc.
SUSTENABILITATEA
Pe lângă unicitatea designului, Laliaflower se evidențiază prin sustenabilitate. Florile incluse în aranjamente sunt exclusiv de sezon, achiziționate de la piața de flori sau de la fermieri locali. Un element esențial în ceea ce privește personalitatea Iuliei de a-și declara recunoștința față de copilăria petrecută în Republica Moldova de astăzi când mama ei, profesoară de liceu, pregătea buchetele copiilor cu flori din grădina sa.
ARANJAMENTELE CUSTOM-MADE
Aranjamentele avangardiste create de Laliaflower sunt accentul de personalitate în contextul fiecărui spațiu dedicat: de la lobby-uri de clădiri de birouri la SPA-uri, evenimente corporate, private, proiecte de design interior. Designerii floriști dovedesc flexibilitate creativă, iar cerințele clienților sunt traduse atent în fiecare detaliu al aranjamentului final.
REZISTENȚA
Plantele sunt stabilizate prin tehnici speciale ceea ce face ca un aranjament floral să reziste intact pentru o perioadă îndelungată, de până la 6 luni.