LifestyleDavid Beckham într-o relație pe termen lung cu brandul Hugo Boss 

David Beckham într-o relație pe termen lung cu brandul Hugo Boss 

David Beckham, unul dintre cei mai emblematici sportivi britanici, debutează în fashion pe partea de creație printr-un parteneriat strategic, la nivel global, cu brandul Hugo Boss.

David Beckham este un brand de elită la nivel mondial. Primul fotbalist englez câștigător al titlului de campion în 4 țări (Anglia, Spania, Statele Unite ale Americii și Franța), al cărui un traseu profesional s-a derulat de-a lungul a 20 de ani în cele mai de succes cluburi sportive din lume (Manchester United, Real Madrid, AC Milan, LA Galaxy, Paris Saint-Germain), fost căpitan al echipei naționale a Angliei timp de 6 ani, David Beckham este susținătorul activ al UNICEF, inițiator al organizației caritabile The David Beckham UNICEF Fund, ambasador al British Fashion Council prin care se angajează să promoveze moda britanică și industriile creative din Regatul Unit. La 5 ani de la retragerea oficială de pe terenul de fotbal, David Beckham marca un nou capitol al carierei sale prin înființarea clubului Major League Soccer Inter Miami CF. De-a lungul timpului, Beckham a fost un fashion icon care a atras atenția presei, dar mai ales a brandurilor renumite. Anul acesta, David Beckham începe un nou capitol în zona fashion-ului: o colaborare globală pe termen lung cu Hugo Boss. 

BOSS MENSWEAR

Prima colaborare aplicată a lui David Beckham pentru BOSS Menswear se va reflecta în designuri inovatoare și atrăgătoare care vor combina stilul și estetica lui David Beckham cu brandul BOSS. Colecțiile gândite și puse în valoare de Beckham vor fi dedicate unui public global extins. 

COLECȚII CREATE DE DAVID BECKHAM

Contribuția lui David Beckham va prinde contur în colecții capsulă și de sezon, inspirate și curatoriate de vedeta britanică. De la concept până la design, colecțiile BOSS Menswear vor reflecta stilul personal și original al lui David Beckham. De la îmbrăcăminte formală până la opțiuni casual pentru ținute de zi, colecțiile create de David Beckham vor inspira poziționarea de stil de viață premium, în spiritul excelenței promovate și inspirate de BOSS. Rafinamentul primei colecții de sezon primăvară/vară 2025 va fi dezvăluit în campania globală a brandului în sezonul toamnă/iarnă a acestui an în centrul căreia se află David Beckham însuși.  

ICON GLOBAL 

Adevărat icon global în sport și fashion, cu un spirit antreprenorial unic și o pasiune autentică pentru modă, David Beckham întruchipează valorile brandului BOSS. “În ultimii ani, am vrut să investesc mai mult timp în zona de design și fashion, dar am vrut să mă asigur că lucrez cu un brand și o echipă care pot crea ceva cu adevărat global și de impact.” declară David Beckham.

DE LA UNIFORME LA GEN Z.

Creat de Hugo Ferdinand Boss (cu experiență într-o fabrică de țesături și în comerțul de lenjerie, prin magazinul părinților săi) în 1924, brandul german a debutat în zona modei prin crearea de jachete și tricouri, diversificând ulterior gama prin producerea de pelerine de ploaie și îmbrăcăminte sport. În 1931, pentru a-și reveni din faliment, Hugo Boss a confecționat uniformele angajaților de la căile ferate și serviciile poștale, precum și ale Partidului Nazist în perioada sa înfloritoare. Boss a fost desemnat designer și distribuitor oficial de uniforme. Moștenitorii lui Boss au cultivat brandul prin susținerea viziunii originale virând spre producția de costume pentru bărbați. După acuzații legate de exploatarea forței de muncă în 1940-1941, compania urmează în prezent o strategie inovatoare și se concentrează pe Millenials și Gen Z prin sloganul SHAPE. TOMORROW.  

DAVID BECKHAM ÎN FASHION

De-a lungul timpului, David Bechkam a semnat colaborări cu branduri renumite din lumea modei, și-a creat inclusiv colecții personalizate de ochelari de soare. În 2003, Bechkam încheia unul dintre cel mai mari contracte din istoria companiei Adidas (în valoare de 160,8 milioane de dolari), pe viață, fiind genul de profesionist care depășea orice graniță a sportului pe care îl reprezenta. În perioada 2011-2017 a fost ambasadorul H&M printr-o colecție de lenjerie bărbătească, a devenit apoi imaginea perfectă a ceasurilor de lux Tudor și Breitling și personajul central al campaniei Gilette pentru un contract de 3 ani. Beckham a avut o colaborare strânsă și cu Armani, iar succesul campaniei pentru lenjerie intimă l-a transformat în ambasador începând cu 2012, în baza unui contract de 20 de milioane de dolari, primul contract oficial al vedetei cu un brand de haine. 

În 2020, Beckham începe colaborarea cu Safilo, unul dintre cei mai importanți producători de ochelari de lux din Italia, pentru colecții speciale de rame și ochelari, într-o estetică contemporană. Eyewear by David Beckham este inspirat din călătoriile în stilul propriu și pasiunea pentru motociclete. 

Photo CreditPR

Articole similare