David Beckham atrage toate privirile cu noua sa colecție de lenjerie intimă BOSS ONE Bodywear lansată la finalul lunii ianuarie. Este un nou capitol al colaborării celebrului Beckham cu HUGO BOSS ce punctează produsele emblematice ale brandului. Cu o campanie de promovare realizată de legendarul duo Mert & Marcus, fotografi cu experiență în lumea modei, BOSS ONE Bodywear inspiră clienții și fanii mai mult ca niciodată. Colecția este disponibilă în România în magazinele BOSS din București (Calea Victoriei 63-81, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni), Iași (Palace) și Timișoara (Iulius Town).
PIESELE ESENȚIALE ALE COLECȚIEI
Piesele iconice ale colecției masculine premium BOSS ONE Bodywear – boxeri, slipuri, maiouri, tricouri – realizate din amestec de bumbac și elastan, croite după conturul corpului pentru confortul zilnic, sunt disponibile în variantele clasice de negru și alb.
O OFERTĂ DE NEREFUZAT PENTRU DAVID BECKHAM
Lansarea BOSS ONE Bodywear a venit la pachet cu o ofertă de nerefuzat pentru legendarul David Beckham care renunțase la modelingul pentru lenjeria intimă: ideile provocatoare ale duo-ului Mert & Marcus. Culorile și luminile hiperrealiste, detaliile glossy, farmecul mașinii sport cu aer vintage și arhitectura industrială a filmului sunt elementele definitorii Mert & Marcus punctate de ritmul piesei “In the Air Tonight”.
SEMNĂTURA DUO-ULUI MERT & MARCUS
Campania de promovare BOSS ONE Bodywear filmată în New York poartă semnătura duo-ului Mert & Marcus, fotografi cu experiență de peste 20 de ani, deveniți o voce distinctivă în industria modei.
Portofoliul Mert & Marcus include videoclipurile Madonnei și ale lui Nicky Minaj, campanii publicitare pentru branduri de lux, lucrări prezente în colecții de artă publice și private din întreaga lume, precum și în cele mai importante publicații de specialitate din lume.
EVENIMENT EXCLUSIVIST LA LONDRA
Lansarea colecției și campaniei BOSS ONE Bodywear a fost marcată de un eveniment exclusivist în Lightroom, din Kings Cross, Londra, centrul celor mai spectaculoase expoziții imersive. Cu prezentări pe ecrane 360°, jocuri de lumini și muzica DJ-ilor Mark Ronson și Honey Dijon, invitații au vizionat în premieră campania BOSS ONE Bodywear. Pe covorul roșu personalități din lumea muzicii, filmului, showbiz-ului au fost întâmpinate în studioul BOSS pentru interviuri, dar mai ales pentru primele reacții legate de campanie.
CAMPANIA CU PESTE 100 DE PERSONALITĂȚI ALE MOMENTULUI
Lansată la nivel global, campania BOSS ONE al cărui star este David Beckham va fi completată în social media de alte 100 de personalități influente ale momentului care vor prezenta piesele colecției pe diverse platforme.