”Personal” este cea de-a doua colecție a brandului de haine PERSON-A și a fost lansată oficial pe site-ul person-a.com. Colecția îmbină elemente structurale geometrice cu texturi lejere, în nuanțele de alb, negru, bej și roșu, care oferă un echilibru pentru sezonul primăvară – vară.
CINEMATOGRAFIE ȘI ARHITECTURĂ MINIMALISTĂ
”Colecția «Personal» înglobează cu succes esența brandului PERSON-A prin piese vestimentare care se remarcă printr-o imagine puternică, impozantă și atemporală, dar care în același timp sunt foarte confortabile și ușor de stilizat”, spune Daniel Gavrilă, designer PERSON-A.
Păstrând ideea de dualitate, colecția are la bază elemente inspirate din cinematografie și arhitectura minimalistă, combinate cu detalii din estetica modei din diverse epoci, cu precădere cea a anilor ‘90.
VIZIUNE COMUNĂ
”Personal” nu este doar despre împărtășirea ideilor și realizarea unui proiect comun, ci și despre „îmbinarea pasiunii și a creativității pentru a da viață unei viziuni comune”, punctează Andreea Lazăr, fondatoarea PERSON-A, despre colaborarea cu designerul.
25 DE PIESE VESTIMENTARE
Colecția cuprinde 25 de piese vestimentare (cămăși, fuste, pantaloni, rochii și sacouri). PERSON-A se bazează pe croiuri desăvârșite și materiale naturale (lână, mătase, poplin). Proiectate în propriul atelier de design din București, toate produsele PERSON-A au la bază țesături la cele mai înalte standarde din industrie.
MATERIALE DIN FIBRE NATURALE
Pentru colecție au fost folosite cu precădere materiale din fibre naturale – bumbac, lână virgină și mătase -, a fost făcută o selecție de țesături premium, inclusiv bumbac 100%, un amestec de lână și mătase, dar și un amestec de bumbac, lână și elastan.
ARTICOLE ÎN NUMĂR LIMITAT
PERSON-A (pronunțat Persona sau Person A) este un brand de haine ce are la bază minimalismul deconstruit învăluit într-o atmosferă luxuriantă. Înființat în 2023 și născut dintr-o viziune cinematografică, PERSON-A și-a propus să cuprindă esența eleganței contemporane, dar în același timp să ofere o imagine dezirabilă și puternică. Misiunea brandului este să producă articole vestimentare în număr limitat, construind un stil care transcende tendințele trecătoare.